جزوه فصل چهار زیست دهم ( اقامحمدی )
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه فصل چهار زیست دهم

جزوه فصل چهار زیست سال دهم متوسطه تالیف جناب آقامحمدی جهت دانلود برای شما کنکوری ها و دانش آموزان دهمی قرار گرفت.جزوه فصل چهار زیست دهم از کتاب زیست شناسی سال دهم بخش های درسنامه و جدول های مقایسه ای تشکیل شده است. چیدمان مطالب به صورت است که ابتدا درس نامه ی مربوط به گفتار توضیح داده شده است و سپس نکات مربوط به آن گفتار آورده شده است و در  میان توضیحات مطالب نکات کنکوری ضروری  که در فصل 4 زیست دهم وجود دارد اشاره شده است . این جزوه شامل تمام مطالب فصل گردش مواد در بدن می باشد. همچنین جهت دانلود جزوه فصل اول زیست دهم اینجا کلیک کنید.

درباره فصل چهار زیست دهم 

شروع توضیحات فصل چهارم زیست سال دهم با عنوان گردش مواد در بدن با توضیح ساختار قبل شروع می شود و سپس در مرود عملکرد قلب و بخش مهم نوار قلب صحبت می کند و سپس راجع به رگ های خونی و ساختار و عملکرد آنها حرف میزند و در ادامه درباره ی خون به بحث می پردازد . در اخر فصل چهارم زیست دهم در مورد گردش مواد در جانوران بحث میکند.

 

اهمیت فصل چهار زیست دهم

اگر به کنکور سال های قبل در کتاب های نظام قدیم نگاهی بیاندازیم می بینیم که فصل گردش مواد یکی از تست خیز ترین های فصل ها بوده است و همیشه مورد توجه طراح های سوالات کنکور سراسری در رشته ی تجربی بوده است بنا براین با این توضیحات داده شده باید دانش آموزان دهم مواظب باشند که بر روی مطالعه  این فصل همانند فصل های دیگر دقت و زمان کافی را اختصاص دهند. برای دانلود جزوه فصل دوم زیست دهم در اینجا کلیک کنید و همچنین جهت دانلود جزوه زیست دهم فصل سوم اینجا کلیک نماید.

 

 

در این بخش به دانش اموزان سال دهم نکات بسیار مهمی در مورد نحوه ی مطالعه ی زیست را یاد آور می شویم . طرح سوالات زیست شناسی در کنکور سال های گذشته بر اساس مفهوم و ترکیب مطالب است و دانش اموزان دهمی  نباید فقط به حفظ مطالب اکتفا نمایند بلکه باید به مفهوم و عمق مطلب توجه کنند و نکات کنکوری را استخراج کنند و در بحث ترکیب مطالب باید بتوانند مطالب یک فصل را که با فصل دیگر ارتباط دارد ترکیب کنند که یکی از مهم ترین بخش هایی است که در سال های اخیر مورد توجه طراحان کنکور بوده است و سوالات بسیاری به این شیوه در کنکور های اخیر طراحی شده است و در صورت عدم ترکیبی خواندن مطالب پاسخ گویی به این سوالات دشوار خواهد بود. 

 

دانش اموزان سال دهم و کنکوری ها می توانند در بخش نظرات همین پست نظرتون در باره ی این مطلب و همچنین درباره ی منابع برتر برای مطالعه درس زیست شناسی در کنکور سراسری  بیان کنین .

 

 

منبع:جزوه فصل چهار زیست دهم ( اقامحمدی )




:: برچسب‌ها: جزوه زیست دهم فصل 4 , فصل چهار زیست دهم , جزوه گردش مواد زیست دهم , جزوه فصل 4 زیست دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: