بهترین منابع کنکور 98
نوشته شده توسط : همکلاسی

مشاوره بهترین منابع کنکور 98

انتخاب بهترین منابع کنکور 98 تجربی و ریاضی و انسانی یکی از بخش های مهم در موفقیت هر داوطلب کنکور سراسری است . با توجه به تغییر سیستم آموزشی ،تالیف کتابهای درسی جدید با تغییراتی زیادی همراه بوده و لذا با توجه به این تغییرات در انتخاب بهترین منابع کنکور 98 باید حساسیت کافی به خرج داد . با توجه به اینکه در حال حاضر کتاب های پایه دوازدهم تالیف نشده اند در این بخش به بررسی بهترین کتاب های کمک آموزشی و تستی سال دهم و یازدهم در هر سه رشته ی ریاضی و تجربی و انسانی می پردازیم و به محض انتشار کتاب های کنکوری سال دوازدهم در همین بخش به معرفی آن ها نیز خواهیم پرداخت . در ابتدا به معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور سراسری 98 خواهیم پرداخت و در ادامه به بررسی دروس اختصاصی کنکور 98 هر رشته میپردازیم.

معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98

در این بخش به معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور 98 می پردازیم و مشاوره کنکور در مورد بهترین کتاب های کمک آموزشی هم از لحاظ درسنامه و هم تست را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

بهترین منابع کنکور 98 فارسی و نگارش

این بخش اختصاص به معرفی بهترین منابع تستی و آموزشی درس فارسی و نگارش ویژه کنکور 98 دارد که بهترین منابع کمک آموزشی سال دهم و یازدهم و دوازدهم را معرفی خواهیم کرد . 

بهترین منابع کنکور 98

از بهترین منابع در دروس فارسی و نگارش که مناسب برای مطالعه کنکور 98 می باشد می توان به کتاب ادبیات موضوعی دهم نشر الگو و کتاب سیر تا پیاز فارسی دهم اشاره کرد . از ویژگی های کتاب موضوعی ادبیات دهم الگو می توان به درسنامه های کامل و بانک تست آن اشاره کرد . از ویژگی های کتاب سیر تا پیاز دهم میتوان به بررسی خط به خط کتاب و درسنامه های کنکوری و سوالات تست کنکور اشاره داشت . در مجموع هر دو کتاب معرفی شده از سطح مناسبی برای مطالعه برخودار هستند . 

از بهترین منابع انتخابی در دروس فارسی و نگارش یازدهم جهت مطالعه کنکور 98 نیز کتاب ادبیات موضوعی یازدهم نشر الگو و سیر تا پیاز فارسی یازدهم اشاره کرد که تمام ویژگی های ذکر شده در توضحات قسمت قبل را دارا می باشند . 

با توجه به اینکه هنوز کتاب های کمک آموزشی سال دوازدهم در مورد درس های فارسی و نگارش منتشر نشده است به محض انتشار کتاب ها معرفی و تحلیل آنها در این بخش انجام خواهد شد . 

بهترین منابع کنکور 98 عربی

بهترین منابعی که از لحاظ درسنامه و تست میتوان برای درس عربی در کنکور 98 معرفی کرد به شرح زیر می باشد :

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع تستی و اموزشی عربی سال دهم می توان به کتاب عربی دهم خیلی سبز اشاره کرد که هم شامل درسنامه های کنکوری و هم تست متنوع می باشد و کتابی کامل را برای داوطلبان کنکور 98 فراهم نموده است . از کتاب های دیگر می توان به عربی میکرو گاج دهم و سیر تا پیاز عربی دهم گاج که شامل آموزش جامع قواعد و نکات کنکور و مهارت ترجمه و سوالات تستی می باشد .کتاب های معرفی شده از منابع مناسب جهت انتخاب برای مطالعه کنکور سراسری 98 می باشد .

از کتاب های مناسب تست و درسنامه سال یازدهم در درس عربی می توان به عربی کتاب عربی یازدهم خیلی سبز و سیر تا پیاز عربی یازدهم و میکرو طبقه بندی گاج اشاره داشت که شامل ویژگی های ذکر شده در پاراگراف قبل می باشند . 

با توجه با اینکه هنوز کتاب های درسی سال دوازدهم تالیف نشده اند بررسی کتاب تستی این بخش را به بعد از انتشار کتاب ها موکول خواهیم کرد . 

بهترین منابع کنکور 98 دین و زندگی

 سال دهم : از بهترین منابع دین و زندگی برای مطالعه کنکور سراسری 98 که از لحاظ درسنامه و تست قوی باشد میتوان به کتاب دین و زندگی خیلی سبز اشاره کرد که هم شامل توضحات کامل و بررسی جز به جز مطالب کتاب می باشد و هم شامل تست های  تالیفی و سراسری می باشد .

سال یازدهم : بهترین کتابی که برای دین و زندگی سال یازدهم میتوان معرفی کرد کتاب دین و زندگی یازدهم خیلی سبز می باشد .

سال دوازدهم : بعد از انتشار کتاب های مربوطه در این بخش به معرفی کامل کتاب های دین و زندگی یازدهم خواهیم پرداخت .

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 زبان انگلیسی

از بهترین منابع مطالعاتی کنکور 98 در مورد درس زبان انگلیسی می توان به کتاب سیر تا پیاز گاج دهم و یازدهم و کتاب زبان خیلی سبز اشاره کرد که هم شامل درسنامه های کامل و هم تست های استاندار مطابق با سوالات کنکور هستند . کتاب زبان یازدهم مبتکران نیز همانند دو  کتاب قبلی برای مطالعه منبع مناسبی می باشد .

معرفی بهترین منابع زبان انگلیسی سال دوازدهم بعد از انتشار کتاب های مربوطه در این بخش صورت خواهد پذیرفت .

بهترین منابع کنکور 98

کتاب های زبان ای کیو از سطح نسبتا بالایی برخودار هستند و برای کسانی که به دنبال درصد های بالا در درس زبان هستند کتاب مناسبی است .

بهترین منابع کنکور 98 دروس اختصاصی تجربی

در این بخش از مقاله بهترین منابع کنکور 98 به بررسی دروس اختصاصی رشته ی تجربی در سال دهم و یازدهم و دوازدهم می پردازیم و بهترین منابع کنکور تجربی 98 را معرفی می کنیم . 

 

بهترین منابع کنکور 98 زمین شناسی

 یکی از منابع تستی و درسنامه ای مناسب برای مطالعه کتاب زمین شناسی یازدهم کتاب زمین شناسی یازدهم خیلی سبز می باشد که شامل درسنامه های کامل و تست های خط به خط کتاب درسی زمین یازدهم می باشد که برای هر دو رشته ی ریاضی و تجربی قابل استفاده می باشد .

بررسی بهترین منبع مطالعه زمین شناسی سال دوازدهم به زودی 

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 ریاضی تجربی

 از کتاب های مناسبی که هم تست و درسنامه ای مناسب جهت مطالعه کنکور 98 دارند در سال دهم می توان به کتاب ریاضی دهم خیلی سبز و کتاب ریاضی دهم مهر و ماه اشاره کرد که از بهترین کتاب زیست کنکور هستند . 

در مورد کتاب های ریاضی یازدهم تجربی کتاب های خیلی سبز و مهر و ماه توصیه می شود .

کتاب های آی کیو گاج برای دانش آموزانی که سطح بالایی در درس ریاضی دارند کتاب مناسبی می باشد . 

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 زیست شناسی

 مهم ترین درس در رشته ی تجربی که در انتخاب بهترین و مناسب ترین منبع برای مطالعه آن درکنکور 98 باید دقت داشته باشید .

برای سال دهم در درس زیست کتاب زیست دهم نشر الگو و کتاب زیست دهم خیلی سبز می توان اشاره کرد که هم شامل توضیحات کافی و کنکوری می باشد و هم شامل تست های تالیفی و سراسری می باشد . 

برای سال یازدهم کتاب زیست یازدهم خیلی سبز توصیه می شود که شامل درسنامه و منبع تست کامل برای زیست یازدهم می باشد .

بررسی کتاب های زیست دوازدهم به زودی انجام می گیرد . 

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 فیزیک

در میان کتاب های منتشر شده فیزیک دهم تجربی جهت مطالعه کنکور سراسری 98 می توان فیزیک دهم خیلی سبز و نشر الگو نام برد که در دو کتاب هم شامل درسنامه و توضیحات کامل و کنکوری هستند و هم شامل تست های تالیفی و کنکوری می باشند که از بهترین کتاب فیزیک کنکور هستند . 

برای کتاب های فیزیک یازدهم تجربی نیز نشر الگو و خیلی سبز پیشنهاد می شود . 

معرفی بهترین کتاب های فیزیک دوازدهم تجربی بعد از انتشار کتاب های مربوطه صورت می گیرد .

 بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 شیمی

 در مورد بهترین منابع انتخابی مطالعه شیمی دهم و یازدهم در کنکور 98 می توان به انتشارات خیلی سبز و نشر الگو اشاره کرد که هم به توضیحات کامل متن کتاب درسی پرداخته و هم تست های تالیفی و سراسری می باشد که از بهترین کتاب تست شیمی هستند . 

بهترین منابع کنکور 98

بهترین منابع کنکور 98 رشته ی ریاضی

از بهترین منابع کنکور 98 ریاضی در سال دهم و یازدهم می توان به کتاب های زیر اشاره کرد :

ریاضی دهم : انتشارات خیلی سبز ، میکرو گاج

فیزیک دهم : انتشارات خیلی سبز ، میکروگاج و نشر الگو

هندسه دهم : نشر الگو و خیلی سبز

حسابان : خیلی سبز ، سیر تا پیاز گاج ، مبتکران

هندسه 2 : نشر الگو ، خیلی سبز و مبتکران

آمار و احتمال یازدهم : خیلی سبز و مبتکران 

 

 

بهترین منابع کنکور 98 رشته ی انسانی

 در مورد بهترین منابع کنکور 98 انسانی درس های جامعه شناسی ، تاریخ ، علوم و فنون ادبی ، عربی و جفرافیا ، منطق و ...  از کتابهای انتشارات مشاوران آموزش در سال دهم و یازدهم می توانید استفاده کنید .

 

منبع: بهترین منابع کنکور 98

 

ثبت نام مدارس شاهد 97 - 98 - بودجه بندی آزمون های گاج 97 - 98 - زمان ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98 - شرایط ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 97 - 98 - برنامه راهبردی آزمون های قلم چی 97 - 98شهریه پردیس خودگردان در رشته های پزشکی و پیراپزشکی - انتخاب رشته کنکور سراسری 97 رشته های تجربی،ریاضی،انسانی،هنر و زبان - معدل لازم برای انتخاب رشته انسانی - معدل لازم برای انتخاب رشته ریاضی در پایه نهم - معدل لازم برای انتخاب رشته تجربی در پایه نهم به دهم - ترمیم معدل برای کنکور سراسری 98 - دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 97 - دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97 - دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 - معرفی کنکور زبان به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - معرفی رشته انسانی و کتاب ها و شغل های این رشته - معرفی کنکور هنر به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - معرفی رشته ریاضی و کتاب ها و شغل های این رشته - معرفی کنکور انسانی به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 - اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 97 شامل زمان نتایج اولیه و نتایج نهایی - دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ریاضی و تجربی و انسانی و زبان و هنر - اعلام نتایج کنکور سراسری 97 شامل زمان نتایج اولیه و نتایج نهایی - معرفی کنکور رشته ریاضی به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - ثبت نام آزمون دکتری 98 و زمان ثبت نام - معرفی رشته تجربی و کتاب ها و شغل های این رشته - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98 - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 - معرفی کنکور رشته تجربی به همراه ضرایب دروس و زیر گروه ها و رشته ها - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98 - ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 و زمان ثبت نام - ثبت نام کنکور سراسری 98 ریاضی و تجربی و انسانی به همراه زمان ثبت نام - منابع کنکور سراسری 98 تجربی ، ریاضی ، انسانی - شرایط شرکت و ثبت نام در کنکور دکتری 98 - شرایط شرکت و ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 98 - شرایط شرکت و ثبت نام در کنکور سراسری 98 ریاضی و تجربی و انسانی - تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 - تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان و رزمندگان در انتخاب رشته کنکور سراسری - بارم بندی دروس متوسطه اول شامل هفتم ، هشتم ، نهم نوبت اول و دوم ( دی و خرداد ) - بارم بندی دروس پایه دهم تجربی ، ریاضی ، انسانی - بارم بندی دروس پایه یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی - برنامه ریزی کنکور 98بهترین منابع کنکور 98 - بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی - زیر گروه ها و ضرایب دروس عمومی و اختصاصی در کنکور سراسری - آیا کنکور 98 بصورت دو کنکور برگزار خواهد شد؟ - شرایط تحصیل مجدد در رشته های پزشکی - بهترین منابع کمک درسی سال دهم تجربی ، ریاضی ، انسانی - شرایط انصراف از دانشگاه - سهمیه ها در کنکور سراسری - نحوه برگزاری کنکور سراسری 98 و 99 - زمان برگزاری کنکور سراسری 98 - اهمیت دوران باقی مانده تا کنکور سراسری - دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پایه نهم به دهم - روش صحیح مطالعه درس دین و زندگی برای کنکور سراسری - بهترین منابع درسنامه و تست فیزیک دهم تجربی و ریاضی - بهترین منابع تست و درسنامه فیزیک یازدهم ریاضی و تجربی - معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم - معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی یازدهم - شک کردن بین دو گزینه در سوالات کنکور و آزمون آزمایشی - تمرکز حواس هنگام مطالعه دروس کنکورروش افزایش تراز آزمون قلم چی ، گزینه دو ، گاج ، سنجش ( بخش یک ) - بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم - بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم - روش مطالعه فیزیک کنکور - روش خلاصه نویسی دروس کنکور - بررسی اشتباه در انتخاب رشته - روش مطالعه زیست کنکور - کارنامه سبز ( محرمانه ) کنکور سراسری چیست - شرکت در کنکور تجربی با دیپلم ریاضی یا انسانی - روش مطالعه شیمی کنکور - راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی - شرایط تغییر رشته در پایه دهم - اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 - دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 97 - اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 - راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم نظام جدید پایه دوازدهم - اعلام نتایج مدارس شاهد 97 - 98 - 




:: برچسب‌ها: بهترین منابع کنکور 98 تجربی , بهترین منابع کنکور 98 ریاضی , بهترین منابع کنکور 98 انسانی , بهترین منابع کنکور تجربی 98 , بهترین منابع کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: