جزوه جامع جبر و احتمال سوم ریاضی ( گزینه دو )
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه جامع جبر و احتمال سوم ریاضی

جزوه جامع جبر و احتمال سوم ریاضی ویژه داوطلبان کنکور ریاضی 97 در پست امروز برای دانلود قرار گرفت . جزوه جامع جبر و احتمال سوم ریاضی شامل توضیحات مطالب کلیه ی فصل های کتاب جبر و احتمال سوم می باشد که توسط موسسه گزینه 2 تالیف و انتشار گردیده است . جزوه جبر و احتمال سوم شامل درسنامه ای کنکوری و کامل در مورد مطالب کتاب جبر و احتمال سوم ریاضی می باشد . جزوه احتمال سوم ریاضی که در در این بخش برای شما قرار داده شده است به بررسی و توضیح تمام مطالب کتاب جبر و احتمال پرداخته است و نکات  کنکوری کتاب جبر و احتمال را به طور کامل شرح داده است . همچنین جزوه جبر و احتمال سوم ریاضی شامل نمونه سوالات تستی و تشریحی برای درک کامل مطالب ارائه شده نیز می باشد . به داوطلبان کنکور ریاضی 97 توصیه میشود در انتخاب بهترین منابع کنکور 97 ریاضی باید به آن دقت کافی را به عمل بیاورند .

 

درباره جزوه جامع جبر و احتمال سوم ریاضی

در ادامه توضیحات جزوه جامع جبر و احتمال سوم ریاضی به بررسی مطالب ارائه شده در چهار فصل کتاب جبر و احتمال سوم ریاضی می پردازیم و نگاهی اجمالی به مطالب آن خواهیم داشت . فصل اول جبر و احتمال سوم با عنوان استدلال رىاضى شامل 

درک شهودى استدلال تمثیلی یا قیاثی ، استدلال استقرایی ،  محدودیت استدلال استقرایی ، استقراى ریاضى ، استقراى تعمیم یافته ، استدلال استنتاجى ، مثال نقض ، قضایاى شرطى ، اثبات بازگشتى ، برهان خلف ( اثبات غیر مسقیم ) و اصل لانه کبوتر می باشد . فصل دوم جبر و احتمال سوم ریاضی با عنوان مجموعه ضرب دکارتی و رابطه شامل مجموعه ، زیر مجموعه ، مجموعه ی توانی ، نمایش هندسی مجموعه ها ، جبر مجموعه ها ، حاصل ضرب دکارتی دو مجموعه ، رابطه ، افراز یک مجموعه ، رابطه ی هم ارزی می باشد . فصل سوم جبر و احتمال سوم شامل احتمال و پدیده های تصادفی می باشد که در آن در مورد پدیده های تصادفی و فضاهای نمونه ای ، پیشامد های تصادفی و عملیات بر روی پیشامد ها توضیح می دهد . فصل چهارم در مورد اندازه گیری شانس می باشد . 

 

بخش مهمی که به همه ی داوطبان توصیه می گردد بررسی  بودجه بندی کنکور ریاضی 97 را در مورد  تمام دروس از جمله جبر و احتمال سوم ریاضی می باشد . در کنکور ریاضی 96 همانند سال های اخیر مورد توجه واقع بوده و لازم است که تمام داوطلبان آن را مطالعه نمایند  . در انتهای توضیحات جزوه جبر و احتمال سوم در صورتی که قصد ثبت نام در کنکور ریاضی 97 را دارید پست های مربوط به تاثیر معدل در کنکور 97  و دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور 97 را مطالعه کنید .

 

 

 

منبع:جزوه جامع جبر و احتمال سوم ریاضی ( گزینه دو )




:: برچسب‌ها: جزوه احتمال سوم ریاضی , جزوه جبر و احتمال سوم ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: