نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیح جزوه جامع هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی

جزوه جامع هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی که توسط موسسه گزینه دو تالیف و منتشر شده در این پست جهت دانلود قرار گرفت . درسنامه جامع هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی شامل توضیحات کامل و کنکوری در مورد مطالب کتاب هندسه تحلیلیو جبر خطی پیش دانشگاهی می باشد و درسنامه ای کامل از مطالب هندسه تحلیلی را در اختیار دانش اموزان قرار می دهد .جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی شامل درسنامه فصل اول هندسه تحلیلی و درسنامه فصل دوم هندسه تحلیلی و جزوه فصل سوم هندسه تحلیلی و فصل چهار و پنج می باشد . جزوه جامع هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی درسنامه و نکات مهم و کنکوری این بخش را به طور کامل تحت پوشش قرار داده است و جزوه کامل را در اختیار داوطلبان کنکور ریاضی قرار می دهد .

 

درباره جزوه جامع هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی

در این بخش از توضیحات جزوه جامع هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی به بررسی فصل های این کتاب و موضوعات مطرح شده در این فصل ها خواهیم پرداخت . فصل اول هندسه تحلیلی با عنوان بردار ها شامل فضاى معرفى IR3  ،  ضرب داخلی و ضرب خارجی می باشد . فصل دوم هندسه تحلیلی با عنوان معادلات خط و صفحه شامل خط در فضا و صفحه در فضا می باشد . فصل سوم هندسه تحلیلی با عنوان مقاطع مخروطی شامل دایره ، بیضی ، سهمی ، هذلولی ، انتقال محورهای مختصات و دوران محورهای مختصات می باشد . فصل چهارم هندسه تحلیلی با عنوان ماتریس و دترمینان شامل ماتریس ها و دترمینان ها می باشد . فصل پنجم هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی با عنوان دستگاه معادلات خطی شامل ماتریس های وارون پذیر و دستگاه معادلات خط می باشد . به طور کلی تمام فصل های هندسه تحلیلی و جبر خطی پیش دانشگاهی دارای اهمیت زیادی می باشد و سهم قابل توجهی از سوالات را در کنکور ریاضی به خود اختصاص می دهد .

 

اگر بودجه بندی کنکور ریاضی 97 را در مورد درس هندسه ی تحلیلی بررسی نماییم در کنکور ریاضی 96 هشت تست را به خود اختصاص داده است که سهم قابل توجهی از سوالات را شامل می شود و توصیه ی ما به همه ی دانش اموزان این است که این کتاب را به طور کامل مطالعه نمایند . در پایان در صورتی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری 97 را دارید از پست های مربوط بهتاثیر معدل در کنکور 97 ، فهرست منابع سوالات کنکور ریاضی 97 سازمان سنجش و ضرایب دروس کنکور ریاضی  دیدن نمایید .

 

 

 

منبع:جزوه جامع هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی ( گزینه دو )




:: برچسب‌ها: جزوه فصل اول هندسه تحلیلی , جزوه فصل دوم هندسه تحلیلی , جزوه فصل سوم هندسه تحلیلی, جزوه فصل چهارم هندسه تحلیلی , جزوه فصل پنجم هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی ,جزوه هندسه تحلیلی فصل بردار ,جزوه هندسه تحلیلی فصل معادلات خط , جزوه هندسه تحلیلی فصل مقاطع مخروطی , جزوه هندسه تحلیلی فصل ماتریس ,جزوه هندسه تحلیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: