نمونه سوال زیست یازدهم نوبت اول ( دی 96 )
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره نمونه سوال زیست یازدهم نوبت اول

حل نمونه سوال درس زیست شناسی یازدهم در نوبت اول سال تحصیلی در امتحانات دی ماه یکی از پلان های موفقیت هر دانش آموز پایه یازدهم تجربی می باشد که با حل انواع نمونه سوال زیست یازدهم در نوبت اول به تسلط بسیار عالی در پاسخ دادن به سوالات امتحانی نوبت دی خواهند رسید . از این رو پس از مطالعه کامل متن کتاب درسی به همراه نکات مهم درسی و شکل های موجود در کتاب درسی باید نمونه سوال زیست یازدهم نوبت اول را نیز مطالعه نمایید تا به آمادگی بالا از لحاظ پاسخ گویی به سوالات درس زیست شناسی یازدهم در نیم سال اول برسید . این بسته نمونه سوال زیست یازدهم شامل نمونه سوال فصل به فصل از کتاب زیست یازدهم می باشد که شامل نمونه سوال از فصل اول و دوم و سوم ، چهارم و پنجم می باشد و شامل سوالات تشریحی و چهار جوابی و پاسخ کوتاه و صحیح و غلط و سوالات از تصاویر کتاب درسی می باشد .

توضیحات نمونه سوال زیست یازدهم نوبت اول

این بخش از توضیحات نمونه سوال زیست یازدهم نوبت اول را با توضیح درباره بارم بندی زیست یازدهم در نوبت اول پی میگیریم . در نوبت اول از کتاب زیست یازدهم در فصل های 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5  سوال مطرح می گردد که فصل های سه و چهار بارم کمتری را به خود اختصاص می دهند . همچنین دونمره از فعالیت های کتاب درسی زیست یازدهم به عنوان سوال در نوبت اول مطرح می شود که نشان از اهمیت فعالیت های کتاب درسی دارد و باید این بخش ها نیز به طور کامل مطالعه گردد . 

 

در ارزشیای نوبت اول سال تحصیلی در امتحان زیست یازدهم به غیر از بیشتر بدانید های کتاب درسی سایر مطالب مطرح شده شامل متن اصلی کتاب درسی و جدول ها و تصاویر و نمودار ها مورد سوال واقع می شود . همانطور که در قسمت قبل نیز اشاره شد فعالیتهای کتاب درسی دو نمره را به خود اختصاص می دهند . از موارد موجود در کتاب درسی تحت عنوان آزمایش کنید وجود دارد از خود مراحل ازمایش سوال طرح نمی شود اما نتیجه ی آزمایش ها مورد سوال واقع می شود . برای موفقیت و کسب نمره ی عالی در درس زیست شناسی در نیمسال دی علاوه بر مطالعه ی کامل متن کتاب درسی از مطالعه ی ترکیبی نیز غافل نشوید و در پایان به  عنوان توصیه ی نهایی نمونه سوالات مختلف در درس زیست پایه یازدهم را حل نمایید .

 

 

 

منبع:نمونه سوال زیست یازدهم نوبت اول ( دی 96 )




:: برچسب‌ها: نمونه سوال زیست یازدهم, نمونه سوال زیست یازدهم نوبت اول , نمونه سوال زیست یازدهم دی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: