جزوه جامع زیست دوم دبیرستان ( استاد پناهی )
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه جامع زیست دوم دبیرستان

جزوه جامع زیست سال دوم دبیرستان که توسط جناب آقای  علی پناهی تهیه و تالیف گشته است.  جزوه جامع زیست سال دوم دبیرستان شامل درسنامه و توضیحات بسیار کامل از فصل یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش ، هفت و هشت زیست 1 ( زیست دوم دبیرستان ) می باشد و به ارائه توضیحات کامل در مورد هر کدام از فصل های زیست سال دوم می پردازد . از نکات مهمی که در جزوه جامع زیست دوم ، مولف  را رعایت نموده است  بحث بسیار ضروری ترکیب مطالب فصول مختلف با هم است که بدون شک اگر هر جزوه ای با توجه به ساختار جدید سوالات کنکور سراسری آن را رعایت نکند نمی تواند نیاز یک داوطلب را در پاسخ به سوالات رفع نماید . در جزوه جامع زیست سال دوم فعالیت های و تمام شکل های موجود در کتاب به طور جامع توضیح داده شده و مورد تحلیل قرار گرفته است و همچنین تست های طبقه بندی هر فصل در کنکور سراسری سال های گذشته در انتهای هر فصل اضافه شده است.

درباره فصلهای زیست دوم دبیرستان

درس زیست شناسی سال دوم دبیرستان در هشت فصل تالیف شده است که فصل اول در مورد مولکول های زیستی توضیح می دهد که یکی از فصل های پایه ای و مهمی است و فراگیری موضوعات مطرح شده در آن برای فصل های دیگر ضروری است . فصل دوم زیست 1 در مورد مطالب مربوط به سفری به درون سلول به توضیحات می پردازد. سایر فصل های زیست شناسی دوم دبیرستان شامل سفری در دنیای جانداران ، گوارش ، تبادل  گاز ها ، گردش مواد ، تنظیم محیط داخلی و دفع مواد زاید وحرکت می باشد . مطالب زیست شناسی سال دوم دبیرستان نسبت به کتاب زیست سوم و کتاب زیست پیش دانشگاهی کمتر مورد سوال واقع می شود اما آنچه که مهم است تعداد سوالاتی که از این فصل طرح می شود سهم قابل توجهی از سوالات می باشد و علاوه بر آن یادگیری مطالب زیست شناسی سال دوم دبیرستان برای سایر کتاب های زیست شناسی سال های بالاتر ضروری می باشد.

 

 

انچه که شما را در زیست شناسی به مهارت بالایی در پاسخ به سوالات خواهند رساند نحوه ی مطالعه ی صحیح این درس می باشد . همواره تاکید ما بر ای بوده است که نحوه ی خواندن درس زیست شناسی باید به صورت مفهومی و ترکیبی باشد و در صورتی که این امر رعایت نگردد نمیتوانید درصد های خوبی در درس زیست شناسی به دست بیاورید.

 

 

 

 

منبع:جزوه جامع زیست دوم دبیرستان ( استاد پناهی )




:: برچسب‌ها: جزوه زیست دوم فصل یک , جزوه زیست دوم فصل دو , جزوه زیست دوم فصل سه , جزوه زیست دوم فصل 4 , جزوه زیست دوم فصل 5 , جزوه زیست دوم فصل 6 , جزوه زیست دوم فصل هفت , جزوه زیست دوم فصل 8 , نکات کنکوری زیست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: